10 Ağustos 2012 Cuma

sadece bir kalem(!)

cümleler bile dökülmüyor, ne kadar da hevesliymişiz unutmak için.. ve ben neye inanmışım böyle.. bir filmi birlikte izlemek bir yalanı var etmek gibiymiş; hep güzel olsun demek ne kadar da ahmakça; belki de filmin adı yanlıştı; la vita e bella.. seçimlerdeki yanlışlıklardan sorumlu olmayı bu kadar da göze alamamışım... kelimeler dökülmüyor kalemimden ve ben kalemin can çekiştiğini görebiliyorum!! elimden hiçbir şey gelmemecesine izlerken; sadece bir kalem diyorum usulca, sadece bir kalem olmadığını bildiğim halde...sadece bir kalem olamazdı da diyorum, ama o sadece bir kalemdi.. o kalemden farklı bir şey olsaydı; hissettirirdi sadece bir kalem olmadığını.. kalem varlık ve yokluk mücadelesi vermiş olabilir ama sonuçta yoksa mürekkebe dair bir iz; yoktur kalem de.. Ama yine de eskiden varlığına inandığım şeyin yokluğuna inanma zorluğu çekiyorum; sadece bir kalem miydi?.. " Not: yazar burada mecazi anlamlar da kullandı, ama aldırmayın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder