14 Mayıs 2012 Pazartesi

sevdalı kaldı

hangi filmden fırlamıştı gözlerin, kocaman bakarcasına..
gitmen gerekti, anladım; yoktu bir filmlik vaktimiz.. 
hatta bir şarkı söylemeye bile yeltenemedik deniz kenarında, 
bir sigaranın ucunda kaldı kelimelerimiz.. 

şikayet ettiğin gerçekten ben miydim yoksa eylemsizliğin mi; 
hiç bilememeyi tercih ettin giderken.. 
ama ben suçladım seni hep korkaklığından.. 
sevemedik dururcasına, zamanın akışında.. 
bir sözde kaldı bakışlarımız..

çocukluğumdan almışım gülüşlerimi, 
seni bekleyerek saklamışım da hep yarım kalmış kahkahalar; 
gülemedik bile seninle biz yeterince; 
hep emanet sakladık gülüşlerimizi başka bir güne... 
bir istiridyenin içinde müebbet kaldı incilerimiz..

gerçekliğinden korktuğum kadar sevmek mi diye sorgularken
kendi tek başınalığımızda bulduk kendimizi..
gecelere uyku uyutmayan pişmanlıklarımızla,
yine küfrederek alabildiğince
bir şehrin içinde sevdalı kaldı düşüncelerimiz...

15.05.2012










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder