21 Ekim 2010 Perşembe

ve şimdime dair..

bir uzaklık meselesi bu... gözlerin uzak bana... avutmuyor sözlerin gibi hiç bir şairin hiçbir kitabı... sıkılıyorum okurken bir maziyi; sıradan bir aşk olmasa bile sıradanmış gibi başka adamların sözleri... ve sadece senin sözlerin bütün sıradanlığıyla avutuyor beni... ilk defa bu kadar sade geliyor aşk kulaklarıma... beklemek diyorsun ya, sadece beklemek bile güzel... belki de ilk defa sıradanlaşıyorum severken... ilk defa yüceleştirmiyorum hissedileni, sadece normal olanı yaşıyorum..belki de artık sevmek bende normalleşiyor ya da ben hep o eleştirdiklerim gibi sevmeye başlıyorum...bilemiyorum.. ama içimde sadece bir sevmek duygusu ve sözler duymak "bize" dair.. ben artık eski aşkları da özlemiyorum.. ve geçiyor içimde bütün hevesler... ve dünya şimdi sadece bizim için dönüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder